Followers

Monday 23 December 2013

Pesta Konvokesyen USIM kali ke 11

Alhamdulillah pada 28 November hingga 1 Disember yang lalu, Pesta Konvokesyen USIM telah diadakan di hadapan perkarangan Kompleks Sukan Tunku Najihah, USIM. Bersempena dengan pesta konvokesyen itu, Kelab Penyayang USIM tidak melepaskan peluang untuk turut serta membuka booth bagi membuka peluang kepada para pelajar yang berminat untuk mengenali KPY USIM dengan lebih dekat dan mendaftarkan diri sebagai ahli Kelab Penyayang.








Selain pendaftaran, beberapa permainan atau aktiviti ringan juga diadakan bagi menarik perhatian para pengunjung yang datang. Antaranya ialah teka gula-gula dalam botol.


Naib Canselor USIM, juga tidak melepaskan peluang untuk melawat booth KPY USIM bersama Timbalan Naib Canselor. Terima kasih diucapkan kerana sudi melawat booth kami disamping memberikan pelbagai pendapat dan cadangan untuk penambahbaikan kelab ini. Kehadiran para pensyarah bersama ahli keluarga juga amat dihargai bagi turut memeriahkan booth ini. 
























Terima kasih yang tidak terhingga diucapkan kepada para ahli kelab penyayang yang sporting dan sudi meluangkan masa bagi menjaga booth Kelab Penyayang USIM ketika Pesta Konvokesyen ke 11. InsyaAllah, jumpa lagi di pesta konvokesyen ke 12 pada tahun hadapan! ;)

No comments:

Post a Comment